9. junij 2008

Moškatna bleščavka

Nisem več zdržal za računalnikom v tem bednem vremenu in sem se odpravil na en krog z biciklom. Pa kaj potem, če je začelo deževati, takoj ko sem stopil iz hiše :(

Odpeljal sem se do Starega malna - široka cesta, malo ljudi (ob ponedeljkih je koča zaprta), pa še večina poti je pokrita z gostimi krošnjami, tako da do tal pride bolj malo vode.

Ob jezu pričakovano ni bilo nikogar. No, skoraj nikogar - presenetila me je tale gospodična, ki je ni prav nič motilo, da sem se ji približal na kakšnih šest metrov.

01 muškatna bleščavka06 muškatna bleščavka07 muškatna bleščavka 

Za ptiče sem jaz bolj bogi, ampak moja najdražja se je zakopala v Google in hitro ugotovila, da sem srečal moškatno bleščavko (Cairina moschata). Podatek za vse, ki ptiče obvladate približno toliko kot jaz - bleščavke so rod znotraj plemena bleščavk, ki spadajo v poddružino rac. Se pravi da sem srečal eno lepo raco.

Vode je še pa še. Toliko, da se mlinsko kolo prav divje vrti. Enkrat te dni bom moral do Lintverna, mogoče bo kaj ven bruhalo.

 10 mlin 11 mlin 12 mlin 

Fotkal sem pa z novim Lumixom DMC-TZ5. Krasna zadeva - 28-280 mm, 9 milijonov pik, pa še HD video snema (1280 x 720, 30 slik na sekundo). Precej boljši je od mojega starega dobrega TZ3, edino šum še vedno preveč agresivno odstranjuje in so slike, če jih pogledaš od blizu, rahlo neostre. Več pa v poletnem Monitorju ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame