6. marec 2008

Svet se pa vrti [3]

Preproga na desni ni kamnita, temveč volnena. Vsak kamenček je ročno narejen iz filcane volne, potem so pa sešiti skupaj. Bogve, kaj ostane od nje, ko jo vržeš v pralni stroj ...

www / vir
Pebble Carpet
Tale postelja me je čisto fascinirala. Najprej sem misli, da zaradi oblike, potem pa sem si šel pogledat proizvajalčevo spletišče in sem ugotovil, da imajo tudi nagravžno lakirano verzijo v isti obliki in da so mi všeč natanko tiste njihove reči, ki so iz oreha. Oreh rula.

www / vir
Sierra-Nova
Čisto enostaven trik, kako navadno škatlico barvic predelati v lepo, personalizirano darilo.

www / vir
Make Your Own Photo Pencils
Recept: vzameš en moleskine blokec, črnobelo sliko in lasersko gravirko. Rezultat: čisto unikaten moleskine.

www / vir / vir
Modofly
Modofly

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame